Bine ati venit! Willkomen! Wellcome! Bien venido!

Pe acest blog veti gasi informatii despre filme, reclame, piese de teatru, carti ( cam tot ce imi trece mie prin cap sa impartasesc cu voi). And if you want we can play a game!

Faceți căutări pe acest blog

vineri, mai 14, 2010

Tu ce faci noaptea? Eu ma plimb prin muzee!

Stiti ca se organizeaza Noaptea Alba a Muzeelor nu? Ei bine daca nu... grabiti-va ca incepe in seara asta: Sambata 15 mai. Intrati aici si vedeti programele. Aveti teatru, muzica, spectacole pentru toate gusturile si nu in ultimul rand expozitiile fiecarui muzeu in parte. Fiecare muzeu participant la acest eveniment isi va arata comoara cea mai de pret, identitatea si istoria.
Poti vizita aceste muzee gratuit. Eu deja am traseul facut.

Un comentariu:

  1. Ca sa-ti raspund la intrebare, am dormit , si-mi pare rau c-am ratat plimbarea, sper ca peste un an sa nu fiu atat de somnoros. Si totusi o speranta am in tine, sa-mi sadisfaci curiozitatea si setea de cultura, arta, daca tot ti-ai pregatit traseul sper ca l-ai si urmat si mai mult de atat, astept cat mai curand detalii si poze

    RăspundețiȘtergere