Bine ati venit! Willkomen! Wellcome! Bien venido!

Pe acest blog veti gasi informatii despre filme, reclame, piese de teatru, carti ( cam tot ce imi trece mie prin cap sa impartasesc cu voi). And if you want we can play a game!

Faceți căutări pe acest blog

vineri, mai 14, 2010

Antichristul

">

Cand am vazut afisul filmului si am citit numele regizorului mi-am zis ca nu imi voi chinui psihicul cu un alt scenariu care ma va bantui cateva zile.
Zis, dar n-am facut. Nu ma pot abtine, mai ales cand e vorba de un alt film al regizorului danez Lars von Trier... remember Epidemic, Dancer in the Dark (great cast buy the way), Dogville?? I do!
Imi plac si comediile, dar cateodata ma apuca o sete de filme care nu fac altceva decat sa iti dezvaluie puterea oamenilor de a crea sau de a distruge.
Antichrist dupa cum ne dicteaza si titlul este un film anticrestin. Mantuirea este propusa prin eliberarea raului pana la extrem in cautarea unei purificari in urma exorcizarii nebuniei. Dupa cum ma asteptam au existat si secvente la care vroiam sa inchid ochii.
Scenariul filmului prezinta sentimentul de vinovatie al femeii care este impins spre dementa. O dementa pe care sotul ei o exploreaza dar odata eliberata il acapareaza si pe el. Natura este locul de refugiu si totodata "Edenul" in care se descatuseaza spaima si durerea lor.
Cuplul (Willem Defoe and Charlotte Gainsbourg) exploateaza trecand de limite, puterea si controlul mintii. In sfarsit, Antichristul este un film care te zguduie in temerile tale si te face sa vezi crudul putregai al omenirii.

Pot spune pentru todeauna ca a fost singura data cand am vazut filmul!

6 comentarii:

  1. Interesant film. Am auzit multe despre ele, dar inca nu am apucat sa il vad. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu abia acum am aflat de film si m-ai facut curioasa. E urmatorul pe lista mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut si mi-a placut. Dar este un film greu de inteles. Pot sa zic ca nu l-am inteles pe deplin, dar intradevar este ceva orginal si bun:)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, e cam greu de inteles... dar e o nebuneala pe care o simti la radacina firului de par. Lars von Trier a declarat ca e capodopera vietii sale de pana acum si ca a izvorat dintr-o depresie. Extraordinar de mare depresie? sau minte prea creativa? nu stiu dar arta cinematografica, desi sadica, este sigur.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu-s genu meu filmele astea. probabil nu ma uit la el, te-as provoca totusi la un review pentru premiatul nostru "Eu cand vreau sa fluier, fluier!" :D ce zici...

    RăspundețiȘtergere
  6. am sa iti accept provocarea :P... dar am sa iti trimit poate si revista in care am facut deja o recenzie :D. Conditia mea: sa dai banu pe bilet :P :))

    RăspundețiȘtergere