Bine ati venit! Willkomen! Wellcome! Bien venido!

Pe acest blog veti gasi informatii despre filme, reclame, piese de teatru, carti ( cam tot ce imi trece mie prin cap sa impartasesc cu voi). And if you want we can play a game!

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, iunie 09, 2010

Ce au in comun matrimonialele si promoterii?

Ma intorc de la examen si primesc o oferta pe un flyer la metrou. Am inceput sa rad singura pe strada :)). Nu m-am uitat bine la tipul care mi-a intins fluturasul pentru ca eram grabita. N-am vazut decat o mana si un cap cu par cret si ochelari. Dam it! A fost smecher. Si-a pus ochelari. M-am tot uitat in spate, dar nu l-am mai vazut. Oare chiar el presteaza "serviciile"? :)). O fi fost la bascalie sau nu, o fi fost vreo intentie de racolat - low cost-ul variantei : Cautam fotomodele pt cariera dincolo de granita! nu stiu si nici nu intentionez sa aflu, dar nu credeam ca am sa dau vreodata peste un asemenea anunt decat daca ma uit pe vreun site de matrimoniale. Freaky!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu